Uber si Kia Europe au devenit parteneri

Modelul electric Kia EV6

Companiile Kia Europe si Uber au anuntat recent lansarea unui parteneriat cheie in domeniul mobilitatii electrice, parteneriat ce va accelera introducerea vehiculelor electrice cu baterii (BEV) de ultima generatie in Europa.

Uber tinteste 130.000 de BEV-uri pana in 2025

Parteneriatul va include oferirea catre Uber a modelelor electrice din gama high-tech apartinand Kia – inclusiv conceptele e-Niro si e-Soul – sub forma unei oferte speciale. In cursul acestui an, noul EV6 va fi disponibil si pentru soferii Uber din Europa.

Fiind unul dintre cei mai importanti furnizori de mobilitate din Europa, Uber si-a stabilit obiectivul de a reduce semnificativ emisiile din flota sa, cu planuri de realizare a unei platforme de mobilitate cu emisii zero pana in 2030. Pentru a face acest lucru posibil, Uber estimeaza ca pana in 2025 vor fi necesare pana la 130.000 de masini electrice active pe strazile unor mari orase europene, precum Londra, Paris si Amsterdam.

Pentru ca Uber sa isi atinga obiectivele, cele doua companii vor continua sa isi aprofundeze alianta strategica oferind masini electrice de inalta tehnologie pe cel putin 20 de piete europene. Datorita flexibilitatii, eficientei si manoperei de inalta calitate, precum si celei mai bune garantii de pe piata, de 7 ani, Kia e-Niro se potriveste perfect cerintelor, atat ale soferilor Uber, cat si ale clientilor acestora.

Cu o autonomie de 454 km in conditii reale de conducere in versiunea dotata cu o baterie avand o capacitate de 64 kWh, Kia e-Niro combina emisiile zero ale unei masini cu actionarea complet electrica, cu practicitatea unui crossover. Interiorul combina designul modern cu forme generoase, materiale durabile si conectivitate la nivel inalt. Toate acestea sunt completate de zero emisii. Dureaza doar 54 de minute pentru a incarca bateria litiu-polimer a modelului e-Niro la 80%, folosind un sistem de incarcare rapida de 100 kW.

KIA tinteste 11 noi modele electrice pana in 2026

Ca parte a unei game largi de acorduri, Kia si Uber vor dezvolta campanii comune de marketing si instruire pentru a promova in continuare masinile electrice ale soferilor Uber. Kia va oferi, de asemenea, test drive-uri pentru a le permite soferilor sa descopere calitatile masinilor electrice ale marcii la prima mana.

Kia se concentreaza pe promovarea masinilor electrice – un element cheie in strategia de transformare a Planului S – si consolidarea liniei sale de produse globale cu introducerea a 11 noi modele electrice pana in 2026. Sapte dintre ele se vor baza pe platforma electrica globala modulara de ultima generatie (E-GMP). Gama acestor modele va include autoturisme, SUV-uri si autoutilitare in diverse segmente, fiecare dintre acestea utilizand tehnologii de varf din domeniu, pentru a realiza o autonomie cat mai mare si o incarcare cat mai rapida.